WNIOSEK 2024 WNIOSEK 2024
Wniosek 15. edycja
Do Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” mogą być zgłaszane osoby publiczne, prowadzące działalność dobroczynną, angażujące się charytatywnie w kampanie i akcje społeczne, zakładające i prowadzące swoje fundacje, wspierające kampanie 1% oraz zbiórki pieniężne i rzeczowe, działające na rzecz uchodźców, będące wolontariuszkami i wolontariuszami oraz dobroczyńcami organizacji społecznych.
Na jednym wniosku zgłoszeniowym można nominować jedną osobę lub grupę osób/koalicję osób znanych zaangażowanych w akcję lub kampanię społeczną.
Nominujący przed złożeniem wniosku musi poinformować gwiazdę o chęci zgłoszenia do Plebiscytu oraz otrzymać od niej zgodę na nominację.
Początek naboru: 10 kwietnia 2024
Nominacje w 15. edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” składane są za pomocą internetowego narzędzia do składania wniosków, które dostępne jest na stronie:
Poniżej kilka ważnych informacji, które usprawnią złożenie nominacji.
Pierwszy krok to rejestracja
- Przy zakładaniu konta i wypełnianiu wniosku rekomendujemy korzystanie z przeglądarek: Chrome, Edge, bądź Safari.
- Na stronie należy utworzyć konto, klikając przycisk „zarejestruj się”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na podany adres e-mail przychodzi link aktywacyjny. Po kliknięciu w link, konto jest poprawnie aktywowane i można wypełniać formularz. Zdarza się, że link z adresem aktywacyjnym może „wpaść” do skrzynki SPAM, prosimy więc o sprawdzanie również tego folderu poczty.
- W sytuacji gdyby z jakiś względów link aktywacyjny do Państwa nie dotarł poprosimy o kontakt z Magdą Kocaj m-kocaj@filantropia.org.pl tel. 608 226 838.
W kolejny kroku można przejść do wypełnienia krótkiego wniosku
- Po aktywacji konta, będą mogli Państwo przejść do złożenia nominacji.
- W menu po lewej stronie należy wybrać zakładkę „Programy”.
- Na liście dostępnych konkursów znajduje się m.in. Plebiscyt „Gwiazdy Dobroczynności” 2024 i przycisk „utwórz wniosek”, który kieruje do formularza wniosku.
- Pytania oznaczone * są obowiązkowe – i jest to większość pytań we wniosku.
- Przycisk „zapisz” zapisuje wniosek w wersji roboczej i pozwala wrócić do niego później.
- Przycisk „przejdź dalej” kieruje do kolejnych pytań, zapisując wcześniej wprowadzone informacje (bez ich sprawdzania – sprawdzanie czy wniosek jest poprawnie wypełniony i np. nie pominięto żadnego pola odbywa się dopiero po kliknięciu „zapisz i złóż wniosek”.
- Sugerujemy, aby wypełniać wniosek po kolei, w szczególności odznaczyć odpowiedzi w pytaniach zamkniętych, ponieważ formularz zawiera pytania zależne od opcji wybranych w poprzednim pytaniu.
- Po wypełnieniu wniosku należy kliknąć zielony przycisk „zapisz i złóż wniosek”.
- W przypadku błędów, lub pustych pól tam gdzie powinny być wpisane odpowiedzi, wniosek nie zostanie wysłany. Na górze strony pojawi się komunikat o błędach, które należy poprawić i ponownie kliknąć zielony przycisk. Podobny komunikat pojawi się przy odpowiedzi, którą należy poprawić.
- Jeśli wniosek zostanie złożony poprawnie, otrzymają Państwo potwierdzenie na adres e-mail podany podczas rejestracji w generatorze. Wniosek znajdzie się w zakładce wnioski złożone na Państwa koncie w generatorze.